Sunday, May 6, 2012

Ke Pesta Buku

Kebetulan last Friday company aku cuti sebab Saturday PH kan. So, aku pegi la PWTC. Pepagi bangun bersiap & antar Nuha & Kiki umah Opah, terus la aku ke PWTC.

Parking dekat PWTC penuh ok walaupun hari bekerja. So, kitorang parking dekat Hentian Putra. Flat rate RM3.

Nasib baik pegi time org keje so org takde la ramai mana kat pesta buku ni. Memang menarik la tgk buku-buku semua especially novel. Tapi bila pikirkan keadaan diri & masa yg kalo beli ntah bila tahun nak baca so menahan diri dari membeli novel. Huhuhuhu....

Dekat pesta buku aku beli...


Beli board ABC & Alif Ba Ta utk Kiki. Board ni boleh tulis sekali. 2 keping tu RM15. Lepas tu beli buku doa utk dia. Dlm tu ada CD doa skali. Nnti dah besar skit boleh la ajar.

For myself...


Aku beli buku-buku kat atas tu. Semua skali RM43++. Itu pun after discount. Beli buku banyak takpe, boleh tolak income tax ;). *ni pun tak tau la bila boleh abes baca.

Harap2nya by this year boleh la abeskan buku ni. Dan semoga aku mendapat manfaat dari buku-buku ni. Insyaallah.

2 comments:

  1. Replies
    1. tu la...sedar-sedar duit abes dlm wallet! sib baik yg ada dlm tu pun tak berapa nak byk! kalo tak lagi sedap aku amek buku, hahahaha...

      Delete