Tuesday, May 8, 2012

The Bikers Planet Cafe

Last Friday kitorang makan kat Bikers Planet Cafe. Locationnya dekat SS15/4C. Dekat sebelah Pelita. Selalu makan kat Pelita tu tak penah perasan plak aku restoran ni.


Suasana dlm kedai. Masa kitorang sampai dah pukul 3 pm. Suasana kedai mmg lengang. Mmmm...Agaknya after lunch hour mmg takde org la kot. Kang kalo ada jugak yg bertenggek kat sini harus la nanti kate curik tulang kan...


Dah namanya pun Bikers kan...antara koleksi helmet yg ada sebagai perhiasan kat kedai tu. Tak tau la kot dia jual ke helmet ni. Tak tanya plak.


Gambar kat kedai ni dipenuhi dgn gambar2 motor besar.


Makanan yang di order, appetiser: garlic bread, mushroom soup, french fries & sausages. Air ice-blended. Ice-blended dia sedap!


Main course aku amek spagetti aglio olio. Rasanya...mmm, tasteless skit. Lagi sedap my sister buat. Aww!


En Suami makan steak with black pepper. Daging tu sedap la dia masak. Tapi memandangkan aku tak suka makan daging so no komen sgt. Tapi En Suami kata sedap.

Semua ni harganya RM30 instead of RM50++. Dapat diskaun sebab aku beli voucher dekat I Love Discount.

Disebabkan I Love Discount, aku beli lagi 1 kupon. Kupon makan jugak :). Dekat mana & makan apa nanti dah pegi baru aku blogkan kat sini ye...

Korang penah beli apa-apa ke dekat I Love Discount?

No comments:

Post a Comment